torsdag 1. august 2013

Sleeping baby Tilda and my own little angel ♥

Ny måned og ny utfordring i Hjerteboden!
Denne gangen er det BABY som er temaet:)
Jeg har laget dette dåpskortet til Eskil, som vi skal i dåp til på søndag.
Endelig så har Hjerteboden fått inn Frantage! Og jeg har virkelig kost meg med masse frantage på dette kortet. Det er de hvite (med litt gull i) prikkene/flekkene rundt motivet og diverse andre steder på detaljene på kortet. Jeg har brukt pulveret som heter Shabby White. Det påføres som embossingpulver, bare at jeg har varmet det opp fra undersiden. (Jeg festet det først med embossinglim.)
Syns at det gir en flott effekt, så jeg er nok hektet på Frantage jeg også nå;)
Det søte motivet heter Sleeping Baby Tilda fra Magnolia
og jeg har fargelagt det med Distress Ink, re-inkers, og Markers. 
Blåfargen er Weathered Wood som jeg har skyggelagt med Black Soot. Vingene er påført Crackle Accents, og jeg har også tatt på litt Stickles-Star Dust på blondene på motivet.
Mønsterarkene jeg har brukt er ifra Maja Design. Det bakerste er ifra Sofiero-kolleksjonen, mens slottet er ifra Vintage Spring Basics kolleksjonen (7th of March).
De to merkelappstemplene har jeg kjøpt hos Papirloftet for mange år siden, 
og fant de igjen nå da jeg lette etter stempler i babystempelmappen min:)
Banneren med navnet Eskil er laget med to ulike DooHickey dies fra Magnolia. Stangen er ifra Flags, og bannerene som henger ned er ifra Castle
På siden av kortet har jeg festet en View Master, ny kjempekul dies fra Magnolia. Jeg hadde jo en sånn da jeg var liten:)
Under er et nærbilde av det herlige slottet. 
Jeg har laget det på samme måte som Lillemor på babykortet hun sendte meg. Taket er stanset ut i svart bazzill, som jeg har påført Stickles-Star Dust og litt Frantage. 
Under ser du merkelappene.
 Litt lag på lag, og jeg har også brukt 3D-puter til slottet.
♥♥♥
Og så har det hendt noe helt fantastisk i forrige uke! 
Ventetiden var over...:)
Og her er det lille vidunderet vårt!
Maximilian

Maxi med mamma
♥♥♥
Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Og da er det bare å gå videre til Hjertebod-bloggen og bli inspirert av babykortene våre, 
og vi håper du også vil delta på august-utfordringen vår!!:)

19 kommentarer:

janieworkum sa...

Een schitterende babykaart. super
groetjes Janie

Exclusively by Mel sa...

Oh!! he is just adorable!
Congratulations xxx
And your card is fab.
Love, Mel. xxx

Lillemor sa...

Åh, han är ju bara för söt er lille prins! Josefine hälsar att mamman (Camilla) var minst lika söt ;)!
Kortet är ljuvligt o så roligt det är att leka med frantage, jag har provat mitt o det ger verkligen en fin effekt!
KRAM Lillemor

Susi sa...

I wish you and your little angel Maximilian all the best of the world. May you have best health every day and all your wishs comes true.
Of course your card looks beautiful.
Have a wonderful time.
Susi

Barbara GR sa...

Congratullation Camilla!!!! I wish to your little angel and you all the best!!! He is just adorable!
... And of course your card is awesome...
Hugs
Barbara GR
Hugs from

Magda sa...

Congratulations on your own little baby Camilla!!
What a beautiful little baby!!!
Enjoy!!!!
This is a new beginning of your life together
I wish you a wonderful time and lots of happiness , joy , a lovely time!!
Lovely regards
Magda

Monique Lokhorst sa...

Dear Camilla!

Congratulations! Your little baby looks like a little prince, he's so sweet! The picture from you with the little Maxi is awesome. The love for this little boy is all around you! I wish you and your husband lots of love and unforgettable moments together! Enjoy!

Big hugs from Holland,
Kees, Monique and the boys xxx

Patty O'Malley sa...

Congratulations on the birth of your sweet little baby! He is so cute! Love your card with such beautiful texture. The banner is adorable.

Marcelle sa...

Your little angel is so far your best creation:)
Wishing all the happiness to you and your family.
Hugs

mru sa...

congratulations :) baby is sooo cute :)
card is awesome :)

Studio Wien-art sa...

Dear Camilla, congratulations with your little angel. What a beauty! Have a nice time!!
Also your card is beautiful as always.
Greetings from Corine

claudia sa...

congratulation, your baby is very beautiful!
your card is fantastic!
Claudia

Dena sa...

I am not gonna lie, that is one super gorgeous baby!!!!! He is adorable!!! Congratulations to the addition to your family!!!
Your card is so pretty as always! Beautiful details!
Hugs, Dena

Camilla sa...

Åh....så fint det blev.
Slottet passar så bra till kortet. Du har så underbara detaljer och Frantage är så läckert.
Den lille prinsen är så söt, lika söt som sin mamma<3
Kramar Camilla <3

Kylie sa...

oh Camilla, your little Max is too perfect for words. I can't think of anyone more deserving than you both. He looks like a good sleeper too. Enjoy every precious moment.
Biggest hugs xxx

Dorte sa...

Tillykke med den lille ny, han er noget af det dejligste jeg har set på længe. Kos jer masser,
klem Dorte

The Craft Bucket sa...

Huge congratulations on the birthday and safe arrival of your Son, hugs Jane x

Ida sa...

gratulerer med prinsen, og et fantastisk flott navn til han!:))
Veldig fint babykort, og som vanlig fra deg, de lekreste detsljer. likte godt embossingen og slottet!:))
Kos deg med sønnen, lykke til videre!:))
Ida

Lim sa...

Oh Camilla, Your baby is ADORABLE! So sweet and gorgeous!. CONGRATULATIONS!
Your card as usual BEAUTIFUL!

I'm sorry that I do not visit your blog more often but I went back to college to be a Registered Nurse and my time is since then very constraint.

Big Hugs,
LIM :)